روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بستنی سر وقت

امروز یه کیست هیداتید عمل شد که کلی ازین جک جونورا توش بودن که وقتی دادیم واسه پاتولوژی شکل سیرترشی شده بودن یه جا هم حس کردیم که کیسه صفرا هم راه داره به حفره و داره صفرا میاد بیرون که اونم برداشته شد . بعدش من و چیف با هم یه عمل ماستکتومی عمل کردیم که بنده خدا به خاطر من خیلی حوصله به خرج داد دمش گرم . اون یکی اتاقمون هم فعال بود و کلاتا 4 و 30 بعداز ظهر طول کشید . دم اومدنی یه نفر از خدمه اومد و به هرکدوم از ما یه بستنی داد که نمی دونم از کجا رسیده بود در کل خیلی حال داد مخصوصا وقتی بوی کباب ناهار به دماغمون خورد و همه سیر شدیم . معلوم نیست گوشت خرِ گوشت اسب گوشت چیه انقدر بو میده

نظرات 11 + ارسال نظر
Nima شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 17:07 http://MidNight-Cafe.blogsky.com

bastani khufe

مهندس شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 18:34

سلام
من پزشک نیستم ولی با نوشته هاتون حال می کنم خیلی باحالید آقای دکتر
با وبلاگ شما من دیدگاهم نسبت به جراحا کاملا عوض شد
من فکر می کردم جراحا پزشک هایی کاملا خشن و خشک باشند
موفق باشید

یک دوست که راهنمایی می خواهد شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 18:44

سلام دکتر جان
می توانید یکی از بهترین استادهایتان را به من معرفی کنی؟
ادرس مطبش کجاست ؟
خیلی واجبه یکی از خویشاوندان مشکل روده دارد که نیاز به پزشک جراح خوب دارد گفتم از شما راهنمایی بگیرم
خیلی ممنون

برین بیمارستان سینا . درمانگاه جراحی قسمت کولورکتال...استاد احمدی آملی

ژاویز شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 19:38

کیست هیداتیده : دکی خواهشا" عکسشو بذاریددددد خیلی دوست دارم جونوراشو ببینم
بستنیه: تو روزبارونی بی نهایت می چسبه
کبابه : بی شوخی سال اولی که اومدم یونی به ازای هر 5 تا قدم که برمیداشتیم یه گربه ی خپل پشمالو میدیدم آخه سلفمون غذاش وحشتناک بود و ما هم همه اشو میریختیم واسه گربه ها که حیف و میل نشه پارسال آخر ترم هم یه عالمه بچه گربه زاییدن به حدی که سر جلسه ها از صداشون می خواستیم سرامونو بکوبیم به دیوار حالا امسال تو اون محوطه ی درندشن یونی یه دونه هم گربه نمی بینیم آشپزها هم خورشت های متنوع تر میپزن و پرگوشته یونی مون صادرات گوشت گربه می کنه کارشونم خفن گرفته چون هی دارن تو یونی دست و دلبازی می کنن ( امکاناتمون زیاد شده) پس غذا گوشتی بیرون نخورین چون گوشت گربههای دانشگاه ماس شک نکنین

ماما ی مهربون شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 20:08 http://midwife40.blogfa.com

سلام دکتر
به به بستنییییییی بعد از اون همه عمل وخستگی

شیما.ن شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 22:07

منم دلم الان بستنی موخواد.....خیلی موخواد

مریم یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 00:04

یعنی خداوکیلی بعد این همه درس خوندن و دانشگاه رفتن نمیدونین گوشت چیو کباب میکنن به ما جماعت گشنه میدن.گوشت خر با عطر دلنشین دنبه

همکار یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 00:27

سلام دکتر امشب دستم به وب نوشته ها نرسید
مشکل از کجاست؟

جرم شناس/الناز یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 01:54 http://justiceways.blogfa.com

جک و جونور؟؟؟ آخه چرا حالا تشبیه شد یه سیرترشی؟

سحر یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:54 http://sahar1985.blogsky.com

سلام دکتر
حالتون چطوره؟
امیدوارم شاد و پیروز باشید

دریا یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 13:45 http://zinat.blogsky.com

مگه این گوشتاروهم می خورن؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.