روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یه روز خیلی خسته کننده

امروز رکورد بخش جدید رو هم زدیم تا ساعت 6:30 تو اتاق عمل بودیم . تازه شانس آوردیم یکی از مریض هامون هم کنسل شد . صبح که داشتیم مریضای ICU می دیدیدیم زیاد روبراه نبود همون مریضی که نصفه نیمه ویپل شده بود خونریزی داشت که بردیمش اتاق عمل بعد من سر دو تا عمل breast رفتم . که این جواب پاتولوژی پدر ما رو درآرود تازه ساعت شده بود 3:30 که گفتن استاد وزارت خونه نشینمون قراراه مریض بیاره و اینگونه بود که نعش ما به پاویون رسید
نظرات 7 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 11:45

سلام لطفا یا روزمرگی ننویسید یا اگه می نویسید کامل بنویسید
ما آخر نفهمیدیم چه طور شد؟
خوش باشی دکتر

دریا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 20:52 http://zinat.blogsky.com

سلام
وقتی که از خاطراتتون می نویسید خیلی لذت می برم من تاحالا انقدر به وبی سر نزده بودم واقعا وبلاگتون عالیه

راستش شاید بخندید ولی به من امید میده

تازه تحمل من رو دربرابر خیلی از سختی ها بالا می بره ممنون امیدوارم
همیشه این وبلاگ بروز بشه
راستی شهادت حضرت فاطمه رو تسلیت عرض میکنم.

ژاویز سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 22:37

دکتر من دوباره کنجکاویم گل کرد
استاد وزرات خونه کیه؟؟؟؟
- استادی که هی میگن این کار رو بکن و اون کارو نکن- عین وزیر دوره ی درباری که هی دستور میداده
- استادی که خیلی بین دانشجوهاش محبوبیت داره به قدری که هر چی بگن - واسه دانشجوهاشون عین حکم شرع می مونه که باید انجامش بدنیعنی اگه سر پیچی کنی بهتره عین یه آقا(منظور متشخص و حرف گوش کن) خودت دکمه های روپوش جراحیت رو باز کنی و روپوش رو تحویل بخش جراحی بدی و با عشقت( که همون حرفه ی جراحیه) خدافظی کنی و دوباره بیای از جایگاه شریف کنکور شروع کنی - ویلا یهو دیدی یه سری تنگ نظر که چشم دیدن او روپوش به تنت رو ندارن- همون همکار خوش مراما که سره یه جفت دست کشه ضد ایدز می خوان آدم رو حرص بدن (به دستیار آدم میدن ولی خود جراح بی دستکشه) از خوشحالی جو گیر شدن اومدن روپوش رو دگمه باز نکرده از تنت در میارن( خودم حواسم هست که روپوشه فیت تنه جراحاس ولی دقیقا" منظورم همینه که دکمه باز نکرده از تنت در میارن

- استادی که وقتی امر کنن - حال و روز دانشجوهاش دقیقا" عین مرغای آسمون زاره و خونه ( خوب خودتون فرمودید وزاره خونه)
دیگه زیادتر از زیادی پرحرفی میشه بقیه اشو نمی گم شما مرحمت فرمایید بگید تعریف استاد وزارت خونه نشین چی می شه

اینا سیکرته بالام جان

جرم شناس چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 03:26 http://justiceways.blogfa.com

هرکی رزیدنت میشه یعنی باید اینقدر سختی بکشه؟ یا فقط برای جراحی عمومی اینجوریه؟

بعضی رشته ها اینطورین مثل ارتوپدی جراحی تا حدودی زنان

خلوت دل چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 20:19 http://khalvated.blogsky.com

وای وای

پرستو چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 21:01



خسته نباشید

مهرداد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 00:55

امتحان داخلی چندم اردیبهشت؟

۲۴

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.