روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

کله سوراخ می کنیم

دیروز واقعا روز خسته کننده ای بود از ساعت ۸و۳۰ رفتم سر یه عمل tram flap  و تا 4 و 30 بعد از ظهر طول کشید داشتم از خستگی میمردم که استاد دوم هم تازه شروع کرد به مریض گرفتن و خلاصه تا ساعت 7 شب در خدمت دوستان بودم . وقتی رفتم پاویون دیگه افتادم و تا صبح بی هوش بودم امروزم تا الان که خوب گذشته البته صبح 2 تا استرس اساسی داشتم اولیش این بود که گفتن امروز کمیته مورتالیتیه باید دو تا فوتی که ماه قبل بودن معرفی بشه و تو باید بری معرفی کنی خلاصه به ذهنم فشار آوردم و دو تا مریضا رو معرفی کردم الحمدلله مشکل خاصی هم پیش نیومد و  البته استاد هم کمک می کرد . دومی این بود که فهمیدم مریض لیست عمل امروز براش آزمایش رد نشده خلاصه همه چی بدو بدو و اورژانس پیگیری شد و تا قبل از رسیدت استاد ختم به خیر شد . یه عمل امروز داشتیم یه سرطان پوستی بود که استخوان سر رو هم گکرفته بود و ما مثل نجار ها افتاده بودیم به جون استخونه و صحنه خیلی جذابی بود که ما با مته و چکش داشتیم کله مریض رو سوراخ می کردیم یه جا هم مته شکست نرس کمک ناقص شد شانس آوردیم تو چش و چارمون نخورد

نظرات 7 + ارسال نظر
جرم شناس سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 13:07 http://justiceways.blogfa.com

فکر کنم این بار بعد خرید اون جورابها باید برین دنبال کلاه ایمنی

اول سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 16:59

سلام
اقای دکتر شما رزیدنت بیمارستان امام خمینی هستید؟

نه

ژاویز سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 19:13

یعنی من هلاااااک این تعریف صحنه های اکشن اتاق عملم مته تو مخ تعرف شکستتتت عین صخره متلاشی شد بعد هر کی یه جا سنگر گرفت... خوب چرا این همه خشانت - بعد شما (جماعت جراحا) که مثه نجارا مته می گیرین دستتون - خوب پس اون عینک ایمنی که نجارا دارن کجا رفته ؟؟؟ نگید رفته رو چشای دستیار جراحا که دیگه منظره نورانی تر میشهههه

aseman سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 22:56 http://stayfar.persianblog.ir/

چه کار خوبی کردین روزمرگی یا نه خاطره مینویسی...
چند سال بهعد خوندنش کلی جالبه!

البته اگه فرصتش باشه!

رکسانا چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 00:43 http://iranbanooo.blogsky.com

جذاب بود

دریا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 11:07

این خاطرتونم جالب بود ممنون.

فانی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 11:22 http://fania.blogsky.com

خدا به اون مریضا رحم کنه واقعا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.