روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

خوشنویسی بی جا

امروز خیلی روز خوبی بود کلا عمل ها سبک و زود هم تموم شد نکات جالب امروز این بود که ما دیروز نوشته بودیم رو بورد اتاق عمل که " تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد" بعد همه شاکی شده بودن که این بامزه کیه که نوشته اینو مگه دکترا باید چه جوری نون بخورن سردستشونم خانم دکتر استاد بیهوشی بود خلاصه همکاران محترم به طرفة العینی ما رو فروختن . ما هم مثل مظلوما هی چش انداختیم کف زمین و هی گفتیم هدف خوشنویسی بوده و نه که ما بی جنبه ایم خواستیم بگیم خطمونم خوبه که اینجوری شد اصلا ایشالله درد و مرض این مملکت رو ورداره خوب شد؟؟؟

نظرات 12 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 22:47 http://myasthnigravis.blogsky.com

سلام جناب دکتر. منم همیشه این شعر رو زمزمه میکنم. راستی شما تا حالا تیموس جراحی کردید؟ اگر وقت کردید به وبلاگم سر بزنید. راجع به بیماران میاستنی هستش.

منم چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 00:25 http://http:/www.fhdentist.blogfa.com

سلام. روز نوشتهات و که می خونم از اینکه نرفتم پزشکی خدا رو شکر می کنم. خدا بهت نیرو و سلامتی بده

جادیس چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 01:03

سلام.
( با ریتم بخون دکتر جان)
تولد! تولد! تولدت مبارک!
مبارک!مبارک! تولدت مبارک!
بیا شمع ها رو فوت کن.....
حس نوشتن بقیه اش نیست

ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 01:31

واقعا واسه اون خانم دکتر متاسفم!!!

جراحه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 00:30

یادم به کار خودم افتاد که سال یک رو وایت بورد اطاق عروق یه مصرع نوشتم که کلی سال 4 ی ها دستم انداختن

سحر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 05:04 http://sahar1985.blogsky.com

خوش خطی هم گاهیی درد سر سازه به خدا...
اصلا یه چیزی مگه دکترا میتونن خوش خط باشن؟ میشه؟ اصلن داریم چنین چیزی؟

بله که داریم

انترن ماه 10 پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 11:17

خیالت راحت دکتر برداشته

جرم شناس پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 16:10 http://justiceways.blogfa.com

سلااااام دکتر
من چند روز رفتم کنکور بدم بیام اینجا چقد به روز شده
باید برویم جفت وبلاگ هایمان را به روز کنیم
در مورد خط هم چه جالب که تونستند بخونن
ما که دکتر خوش خط ندیدیم تاحالا
حالا به خودتون نگیریدا توی دوستان و اقوام پزشک خودمون میگیم
بلانسبت شما

لیلا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 18:03

سلام دکتر، من از طریق یکی از دوستام باهاتون اشنا شدم، تقریبا همکاریم، من نرسم و الان مشغول خوندن ارشد خوشحال میشم با هم گپ علمی بزنیم.

حامد پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 19:39

سلام دکتر جون.
تازه با وبت آشنا شدم.خیلی برام جذابه. خوشم میاد که مختصر و مفید مینویسی.

راستی برای ما که رشته پزشکی نیستیم یه کم توضیح میدی که اینرن و اکسترن و رزیدنت دقیقا یعنی چی و چه فرقی با هم دارن؟

ممنون میشم اگه رمز هم بدی.
شرمنده که وب ندارم لینکت کنم.
اما هر روز بهت سر میزنم.

یا علی

حامد

سلسه مراتب در رشته پزشکی
1 - علوم پایه
2 - اکسترن یا استاژر
3 - اینترن
و بعد شما با مدرک پزشکی عمومی فارغ التحصیل میشین
حالا اگه تو رشته ای از تخصص قبول بشین تا وقتی که در حال خوندن اون رشته تخصص هستین به شما میگن رزیدنت
مثلا رزیدنت جراحی رزیدنت ارتوپدی

پزشک خانواده جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 15:16

امان از دست خوش خطی!
اخر اینترنیم با یکی از ترم بالایی های شیطون که سه سال عقب افتاده بود ؛ افتادم؛ به تمام معنا بد خط بود؛
هر روز صبح به جای اینکه اونو دعوا کنن ، منو دعوا میکردن که چرا گذاشتی خلاصه پرونده و ری اردر ها رو بنویسه؟!!
خودت باید می نوشتی !!

فانی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 11:23

بعد من موندم این دکترای خوش خط چرا نسخه رو بدخط می نویسن هان!!؟؟
یه دکتر سمت ما هست یه جوری می نویسه که داروخانه هم دوره کلماتش خط میکشه میگه بگو فارسیشو بنویسه اینو!!! :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.