روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

داستان دنباله دار پروپوزال

دیشب این رزیدنتای زنان نزاشتن ما چش رو هم بزاریم دم به دقیقه زنگ زدن و ... نمونه آخرش این بود که 4و30 صبح زنگ زده میگه ببخشین من اسم شما رو نپرسیدم آقای دکتر میخوام تو پروندش بنویسم دستورات شما چی بود . یعنی می خواستم برم اونور خط با دستای خودم خفش کنم . یکی نیست بگه آخه دانشمند کنار استیشنی که وایسادی یه کاغذ به دیوار زدن اسم همه آأمایی که اونشب کشیکن به تفکیک رشته زدن . زحمت بکش نیگا کن .
امروز خیر سرمون قرار بود بریم از پروپوزالمون دفاع کنیم اول صبح هم استاد حال ما رو گرفتن که دیروز چرا اتاق عمل نیومدی که ما گفتیم تا 2 که درمانگاه بودم بعدشم رفتم مشاوره جواب دادن کشیک بودم . که انگار مورد قبول واقع نشد بعدش رفتیم دفاع کنیم گفتن شما منتظر بمون صدات می کنیم ما هم هی استرس هی راه رفتیم این سرپرستار بخش چن تا کاکائو داد به ما خوردیم جهت زدودن استرس که افاقه نکرد . خلاصه همه رفتن من مونده بودم و دوستم که یه دفعه دیدیم همه استادا اومدن بیرون و گفتن ما دیگه حال نداریم . برین بعدا بیاین .. خداییش خیلی باحالین

رفتیم اتاق عمل یه مریض داشتیم توده لگن با منشا معلوم نبود کجا بکن بکن بود و خلاصه با سلام و صلوات یه چیزی مثل هندونه درومد . بعد ازین یه BCT داشتیم وسطاش استاد گفتن از 10 نفری که امروز رفتن برای دفاع از پروپوزال خبر رسیده 7 نفر رد شده که ما چشامون گرد شد

بعدشم که یه تعبیه پورت بود که دوستمون رفت و ما بعدش اومدیم تو پاویون افتادیم ..

نظرات 5 + ارسال نظر
جرم شناس یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 21:51 http://justiceways.blogfa.com

الان یعنی همه ی اینا توی یک روز اتفاق افتاده؟

homa یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 23:46 http://WWW.MYYYDAYYY.BLOGFA.COM

چقدر کارتون سخته!
حالا اگه شما دفع می کردین احتمال داشت این 7 جابجا بشه؟
فکر کنم استادها طرفدار عدد7 بودن می خواستن تبرک کنن اونو

خاطره دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 09:56

سلام و خسته نباشید
امیدواریم از این داستان دنباله دار پروپزال سربلند بیرون بیایید
اقای دکتر حداکثر طول دوره تخصص چند سال است ؟ و چه تخصصی؟من شنیدم تخصص مغز و اعصاب 7سال است راسته ؟
با تشکر

جراحی اعصاب بیشتر از همس 6 ساله

فانی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 14:41

از شما بپرسه بهتره یا از رو کاغذه رو دیوار ببینه ؟؟
.

لیلا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 13:50

کلا همه بیچاره میشن برا پایان نامه مثل من؛دکتر میشه پسورد بدید

شرمنده ام ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.