روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

لاگ بوک

دیروز تا ساعت 7 بازم ما تو اتاق عمل بودیم سهم بنده یه مریض کانسر معده  بود که تا ما یه تیکشو رفتیم کار به جاهاب باریک رسید و استاد گفتن شما بزن خاکی خودش اومد تو عمل و بعدشم که فلوی محترم و ما کلا سماق می مکیدیم . یه ماستکتومی هم داشتیم که حالا اینو خداییش همشو من رفتم آخرشم مصل بدبختا پوست می دوختیم تموم نمی شد لامصب ... یه پورت هم در آوردیم ...بعدشم امروز دیدیم که مینیمال های ما رو یکی ازین نشریات هفتگی چاپ کرده خوشمان آمد ..البته قبلش اجازه گرفته بودن ..اومدیم پاویون یه دفعه گفتن فردا صبح باید لاگ بوکتونو تحویل بدین مثل الااااغ توش موندیم 

نظرات 9 + ارسال نظر
س یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 00:47 http://purpirar.blogsky.com/

سال چندی عمو؟!!
خوب الان بگیر بخواب که بعدا گیرپاچ نکنی بگی نمی ذارن بخوابیم!
شانس بیاری اتندت این نوشته هاتو نخونه! شاید هم می خونه؟!!!

مرضیه یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 01:11

سلام شما تا حالا کیس کنسر زبان دیدید؟یکی از اشنا هامون متاسفانه مبتلا شده(قسمت میانی) دکتر گفته باید یه قسمت از زبان رو بردارن ایا بعد از عمل قابل ترمیم هست یانه واینکه بعد از برداشتن غدد بزاقی چه مشکلاتی برا بیمار بوجود میاد؟

نه من موردش رو نداشتم که بتونم راهنمایی تون کنم

homa یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 13:15 http://WWW.MYYYDAYYY.BLOGFA.COM

می گم دکتر!بالای وبلاگتون یه آلارم بذارین بچه نخونه!الاغ و لامصب و ...

پزشک خانواده یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 15:02

دکتر جون اصلا نگران نباش.
سریع پرش کن، فردا یه ربع تو اتاق عملا بچرخ ؛ مهر همه اتندا که افتاده رو میزها.
سریع همه رو مهر کن؛
مهر دزدی خیلی می چسبه؛
من فلو شیپ مهر دزدی دارم ...

بهنام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:03

سلام دوست عزیز شرمنده دوباره مزاحم میشم اما یه بار برات پیغام گذاشتم که تو بیمارستانتون جراح مغز و اعصاب خیلی خوب سراغ دارید؟ ولی شما جواب سوال منو ندادید نمیدونم چرا؟! ولی داداش دکتر رو واسه خودم می خوام می خوام برم پیش یه دکتر خوب تو تهران دکتر خوب میشناسید معرفی کنید؟

دوست عزیز رشته من جراخی عمومیه و متاسفانه من کسی رو نمیشناسم که بخوام به شما معرفی کنم

آیدین دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 00:13

سلام دکتر جان . دکتر میشه منو راهنمایی کنیید ؟ من امسال آزمون دستیاری دادم رتبم به جراحی میرسه . خیلی ها میگن جراحی رشته سنگین و پر استرسیه و بهتره نزنم اما من بدم نمیاد اما نگرانم نتونم از عهده کاراش بر بیام ...میشه در مورد این رشته توضیحی بدید ...بنظرتون برای من که بعد از چند سال دوری از درس و بیمارستان میخوام بیام جراحی مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟
ممنون

دوست من تقزیبا شرایط شما رو داشت اگه علاقه دارین ختما بیاین ..بله البته خیلی سنگینه

سارا2 دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 14:53

مصل بدبختا؟

آیدین دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 22:52

ممنون دکتر جان لطف کردی جوابمو دادی ..انشالله همیشه موفق و شاد باشی

سارا2 سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 14:49

مجید دلبندم اون مثله ن مصل،غلط املایی زیاد داری دکی،البته میذایم پای بی خوابی و کار،من خودم ی روز فکرم مشغول بود که ثواب درسته یا صواب بعد سوال کردم گفتن 2تاش کاربرد داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.