روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یه روز کلاً خراب

امروز اول صبح تو جلسه یه خانم دکتر جراح رو معرفی کردن که خودش سرطان سینه گرفته بود . بعدشم ممل بنده خدا مجبور شده بود بره سر عمل فامیلش که اصلا هم عمل خوبی نبوده خیلی حالش بد بود قرار بود رضا بیاد جاش که براش مشکلی پیش اومده بود منم نمی دونستم ..رفتم خیر سرمون معده عمل کنیم گفتن شما نوبتته بری درمانکاه امروزم 4 تا استاژر اومده بودن درمانگاه کلا نمی شد جنبید بعدش رفتم اتاق عمل یه ماستکتومی داشتیم با قلومون رفتم . امروزم آنکالم .اصلا حس ندارم

نظرات 10 + ارسال نظر
جرم شناس شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 22:55 http://life-code.blogfa.com

ای بابا.....بیچاره خانم دکتره
خیلی بده که لحظه به لحظه مراحل بیماری رو می دونه

حسام یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 08:03 http://hesamdiaries.blogfa.com

از همون ادرسی که دادم خدمتتون روی لینک های سمت چژش که نوشته ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنید

مرضیه یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 19:12

سلام با اقا ممل احساس همدردی میکنیم همینطور با شما

رکسانه دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 01:13 http://roksane.persianblog.ir/

امروز اینجا دیدم شما چنتا وبلاگ دارین ؟

ziad

بیشعورشناسی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 10:48 http://www.lalikue.blogfa.com

بیمار ارست کرد یعنی چی؟ کلا اصطلاحات پزشکی زیاده من نمی فهمم آخرش خوب بوده یا بد

yani ghalbesh vaysad

سارا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 11:29

برای اون خانم دکتر و اون مریض خیلی ناراحت شدم
خدا همه مریضهارو شفا بده

سینا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 16:56

سلام دکتر جون
چند روز نیستی!!! کجایی؟
واسه ارتقاع میخونی؟

mikah دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 20:34

خدا خانوم دکترو شفا بده

ااا پس آقای ممل بوده بنده خدا انشالله مریضشون شفا پیدا کنه

خدا بهتون صبر بده

شما از 1 ماه قبل جوش امتحانتونو میزنین ؟!

سانتاماریا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 21:40

پس کامنت من کو؟؟؟
این خیلی (نهایت) بی انصافیه. من فقط یه کشف تاریخی کرده بودم
الان من دقیقا دچار حسی شدم که باید بین مرگ و زندگی یکیش رو انتخاب کنم و منم دقیقا مرگ رو انتخاب میکنم

چرا؟

سانتاماریا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 21:57

واسه اینکه بابت کشف تاریخیم هیشکی منو تشویق نکرد
حالا برم سراغ پست بالایی ببینم چه خبره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.