روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

مثلاً تعطیل . . .

امروز مثلا ما یه دونه مریض واسه عمل داشتیم و عمل اصلیمون به خاطر مشکلات قلبی بیمار لغو شده بود . صبح رفتم ویزیت دیدم مریضی که تنها مریض لیست عملمون بوده نشسته داره سیر صبحونه می خوره میگم آقا مگه نگفتن که نباید چیزی بخوری . میفرمایند که من هنوز از نظر روحی آمادگی عمل ندارم ..خداییش من از دست این جماعت چه کنم..خدایا مَنِه بِکُش...خلاصه دیدیم مریض نداریم فلوی محترم امر فرمودن زنگ زدیم پذیرش خبری نشده زنگ زدیم این ور اونور خلاصه دیدیم مریض نیست گفتیم اتاق عمل تعطیله خیر سرمون بشینیم درس بخونیم . تا اومدیم بار سفر ببندیم دیدیم زنگ زدن یه مریض پیدا شده تشریف بیارین اتاق عمل ...یعنی میخواستم 99 تا فوش بدم ...یه عملی هم بود که اصلا دلم نمی خواست برم خلاصه خیلی الافی بود . یعنی یه روزم نمیشه ما مثل آدمیزاد استراحت کنیم

نظرات 6 + ارسال نظر
ژاویز سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 21:15

دکتر مگه اتاق عملتون چیا داره که همه تا اسمش میاد - یا ارست می شن یا این قلبه یادش میره بزنه
اون بیمار دومیتون: آخخخیییی چه باحاله خیلی سرخوشه هااا - معلومه کلا" تو خونه خیلی اذیتش می کنن که می خواد یه روز بیشتر بمونه بیمارستان
فرمودید 99 تا فوووش چرا 99 تا؟ اون یکیش رو نگه داشتید واسه چه موقعی؟ والا با این تفسیرایی که می فرمودید شما خوره ی عمل کردن داشتید - باید در اتاق عمل رو قفل می کردن تا شما به ملت مهلت دست به قیچی شدن میدادید - حالا این چه عملی بوده که خوشتون نیومده بوده؟ تکراری بوده؟

سانتاماریا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 21:48

دکتر فحش صدمی رو جا انداختین
میگن تا صد نشه بازی نشه

جرم شناس/الناز سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 22:07 http://life-code.blogfa.com

وای یعنی من الان دارم با چشمای حلقه زده از اشک ناشی از غلیان احساسات کامنت میذارم
مریض هم اینقد گوگولی؟

رکسانه سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 22:34 http://roksane.persianblog.ir/

خدایا همه جراحان را بیکار بگردان
الهی آمین

homa سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 22:48 http://www.myyydayyy.blogfa.com

ای جانم!چه مریض باحالییعنی قیافتون امروز دیدنی بوده پس!!!
با اجازه لینکتون کردم دکتر

علی چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 02:04

ارتقا مگه همه پاس نمیشن؟ خیلی سخت که نیس؟ هس؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.