روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

کیست ترکید

امروز که ما تقریبا در حال مرگیم ( مجددا ) اول از همه رفتیم سر یه عمل برست انکوپلاستی بود و ما رسما نقش چرخ خیاطی رو داشتیم . حالا تو این هاگیر واگیر یه مریضی که واسش cv line  گذاشته بودیم و نوموتوراکس کرده بود هم قرار بود بیاد اتاق عمل براش chest tube بزارم دوستان هم دم به دقه میومدن میگفتن تموم نشد مریض رو بیاریم یعنی رسما دیواره شدم از دست اینا خلاصه تموم که شدم رفتم بزارم دیدم براش chest tube گذاشتین .خلاصه ما هم به روی خودمون نیاوردیم و پیش خودمون گفتیم حتما یکی ار رزیدنتا مرام گذاشتن اومده یه حالی به ما داده . رفتیم اتاق استراحت استاد جنتلمن نشسته بود ما هم سلامی عرض کردیم و رفتیم نشستیم کنار استاد و یه دفعه مسئول اتاق عمل برگشت بهم گفت شما اون chest tube رو گذاشتی ما هم همچنان که داشتیم میلومبوندیم برگشتیم گفتیم " به این بروبچ گفتم بزارن " ...یه دفعه استاد جنتلمن برگشت با لبخند یه نگاهی به ما کرد و گفت " دست شما درد نکنه آقای دکتر "
ان قَدَر ما خجالت کشیدیم وقتی فهمیدیم خود استاد رفته chest tube گذاشته که نگو و نپرس .
بعدش استاد آخر وقتیان اومد و حسابی از خجالتومن درومد رفتیم یه کیست تخمدان عمل مردیم دختر خانئمی بودن دو رگه مادر ایرانی و پدر ژاپنی .وسطای عمل موقع خارج کردن کیست استاد زیادی زور زدن و کیست که تقریبا بیرون اومده بود ترکید و محتویاتش تا فرسنگها آنطرف تر از جمله سر تا پای اینجانب رو مورد عنایت قرار داد . استاد هم که انکار نه انگار مه اتفاق خاصی افتاد همچین ریــــــــــــــلکس داشت کارشو میکرد ....مثلا می خوام درسم بخونم

نظرات 8 + ارسال نظر
سانتاماریا یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 22:23

بنظرم تا الان قشنگترین خاطره ای بود که ازتون دیدم
اون قسمت که گفتید:به بچه ها گفتم بذارن ، واقعا خنده ای بر لبان ما نشاند

درس بخوان فرزندم

گیس‌گلابتون یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 22:40 http://architect-openeyes.blogfa.com/

الهی بمیرم. این دفعه واقعا دلم براتون سوخت.

قشنگ معلومه در حال مرگید. یه عالمه غلط تایپی داشتید.

فردا روز دیگری‌ست...

ولی فکر کنم شما با همه‌ی این حرفا از کارتون لذت می برید نه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 00:03

خدایی دکتر حالت خیلی بد بوده تو همین پست کلی اشکال تایپی داری!!
ولی یه سوال فوری فوتی دارم
آدرس پلاستو میدی به ما؟؟؟

جرم شناس دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 00:52 http://life-code.blogfa.com/

وااایییییییی خجالتم خوب بود ها

ولی خیلی جدی ساعت امتحنتونو بگید واستون اون موقع دعا کنیم

سکوت سپید دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 01:42 http://www.rainylady1.blogfa.com

بر و بچ
اومدم اینجا که براتون آرزوی موفقیت کنم..
ولی خوب پست خوبی هم خوندیم

پزشک طرحی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 22:53 http://pezeshketarhi.blogfa.com

دکتر تا حالا ۲ بار استاد آخر وقتیان قصد آسیب زدن بهتون رو داشته... مراقب سومیش باشید.

خانم معلم آینده سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 12:17

خسته نباشید واقعا

tahereh سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 23:18 http://h-iauc.blogfa.com

سلام وبلاگ جالی دارید یعنی خاطرات جالبی دارین ولی این ترکیدن کیسته خیلی بد بود شماکه همش بااینجور چیزاسروکار دارین حالتون بد نمیشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.