روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

موش آب کشیده

الان دارم از اتاق عمل میام . ممل خان ما کاری داشت نتونسته بود بره زنگ زد ما رفتیم دادیم سال یکی رفت یه جاش که دیگه گیر کرد رفتیم کمکش .بعدشم تو این بارون برگشتیم پاویون الان مثل موش آب کشیده شدیم 
نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 08:28

مام بارون مخواییییمممممممممممممم

ماما ی مهربون دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 10:21 http://midwife40.blogfa.com

سلام
بارووووووووووون؟مشهد که خبری نیس.خوش به حالتون

سانتاماریا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 11:48

ولی دکتر جون عجب بارونی بود انصافا
من دیشب بخاطر بارون اصلا نخوابیدم

Sina دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 12:20

Dr khaste nabshiD :-D

khanoom dr دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 13:29

خوبه شما فقط خیس شدی . من رفتم از عابر بانک پول بگیرم برق گرفت منو . به خاطر بارون بود فکر کنم.الان انگشتم داره میسوزه

بابک دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 17:50

سلام مجدد
2ماه دیگه جراحی شروع میشه و یحتمل میارم واز الان استرس دارم
از دیشب کل بلاگتو خوندم و به اندازه تموم این دو سال خودم و گذاشتم جات
فقط میتونم بگم وا ویلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کاش میشد باهت حرف بزنم الان نه بعد از امتحان ارتقا بهم بگی تو این دو ماه چه کنم! چون سال 1 فکر نکنم بشه درس خوند
راستی زود ادم راه میفته؟؟؟من تو اینترنی chest tube تنها گذاشتم تازه واسه یه بچه هم این کارو کردم زیر دستگاه بود تو icu خیلی استرس دارم...آینده رشته هم واسم روشن نیست

بی خیال بابا..خیلی عشق تحصیل علم و دانشی بشین از الان دوباره شوارتز رو بخون ....چست تیوب و این داستان ها هم هر جا بری 6 ماهه را میفتی...نگران نباش

ژاویز دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 18:57

ولی دکی خیلی بارون خوشگلی بود مگه چند بار پیش میاد وسط تابستون بارون بیادکاش همیشه هوا این طوری باشه

منصوره دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 20:59

سلام دکتر. کرمان تا حالا ۲ بار بارون اومده... ما هنگ کردیم... زمستونا بارون نمیاد اینجا حالا چله تابستون...

پزشک طرحی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 22:56 http://pezeshketarhi.blogfa.com

منم بارون می خوام . اینقدر اینجا گرمه که اشک ادم در میاد میره بیرون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 00:02

دکتر خیلی ممنونم ازین که بنده رو کاملا شلغم فرض کردید و جوابم رو ندادید
اکانت پلاس رو عرض کردم
حداقل می گفتید نه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 00:17

و باز هم همچنان ممنونم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.