روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

می خوان جا به جا شیم

دوشنبه (دیروز) بنده دیگه فلوی breast شده بودم دوست و هم بخشی عزیزمون گیر داد من باید برم سر عمل کولون ما هم رفتیم دو تا MRM با دایسکشن آگزیلا کردیم با فرشته مهربون خیلی هم حال داد بعدشم از استاد اجازه گرفتیم اومدیم درس بخونیم فقط امروز استاد یه صحبت هایی کردن مبنی بر اینکه ما بخشامون رو عوض کنیم که بنده به شخصه پشتم لرزید . هم بخشی هم خوشش نیومده بود ..گفتن ضنبه بچرخین ..امیدواریم بتونیم بپیچونیمش . من بخش به این خوبی رو کجا ول کنم آخه

نظرات 2 + ارسال نظر
فضایی سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 06:21 http://crazywriten.mihanblog.com/

ضنبه

زمبه؟

شنبه؟

بچرخین! کجا برین ؟ بعد این جنتلمن و فرشته مهربون که اونجا نیستن ...باید با آیرن من و روباه مکار باشد احتمالا

بابک سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 16:57

دکتر رمز دارا رو من میتونم بخونم؟
حوصلم سر رفته!!!!
نتیجه ها رو نمیزنن ببینیم کجا قبول میشیم!
یه خواهش اذیت سال 1 نکنیااااا
شهر هایی که زدم تهران شیراز مشهد گیلان...فقط شیراز وحشتناکه ولی 4 تا بیشتر نمیگیره ونمیارم احتمالا مشهد گیلان
خیلی خسته نباشی
دکتر تا 11 خوابیدم کاش میشد خواب ذخیره کرد

سعی کن تا می تونی بخوابی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.