روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

مردودی کارت

امروز سر صبح یه مریض که عملش کنسل شده بود کلی قاطی کرده بود بعدشم بهش نگفته بودن اگه بری مرخصی بیمه حساب نمیشه.. حساب کنین بیچاره عمل که نشده بود باید به خاطر یه شب بستری هم حدود ۶۰ تومن بده .خداییش بیچاره راست میگفت خیلی این قانوناشون دری وریه ما که سر در نیاوردیم . خلاصه بعدشم رفتیم اتاق عمل و رزیدنت هم بخشی رو راضی کردیم بره سر عمل و ما هم اجازه گرفتیم اومدیم اتاق تو پاویون ..بعدش گفتن کارت ورود به جلسه میدن رفتیم تو سایت دیدم جلوی کارت من زده مردود ..یعنی قالب تهی کردم زنگ زدم با استاد مسئول آموزشیمون میگم آقا داستان این چیه بنده خدا خودش رفته تو سایت با آی دی من بعدش که رفت البته منم همزمان رفتم یه دفعه دیدم متنش عوض شده نوشته اطلاعات کافی نیست بهشون گفتم استاد خدا میدونه الان نوشته بود مردودی کلی قسم و آیه... دیدم داره می خنده میگه احتمالا خواستن باهات شوخی کنن ...میگم بابا بگین نکنن این کارا رو من قلبم با باطری کار میکنه ..نمی تونـــــــــــــــــــــــــــــــم

نظرات 13 + ارسال نظر
سانتاماریا سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 20:38

خوشم میاد هرکی به یه طریقی حالتونو میگیره
حتی رفیق شفیقتون یعنی جناب اینترنت

شوخی کردم

جرم شناس الناز سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 22:11 http://life-code.blogfa.com/

چرا کامنتم که یه سوال بود نه تایید نشد نه جواب؟

جرم شناس الناز سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 22:23

تازش بعد اون کامنت اجوابش رو بهمون گفتن..شما که خوب کامنتارو تایید نمی کنی..بی زحمت این اون رو هم تایید نکن.این بلاگ اسکای تایید نکن نداره.
بای

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 00:28


علی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 01:09

خداییش این ارتقا چقد مهمه؟ نمرش کجا مهمه؟ فقط پاس شه کافیه دیه؟ به رتبه برترا امتیازی تعلق میگیره؟

بیتا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:21

امیدوارم امتحان رو خیلی خوب بدین

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 14:09

دکی جون چرا نظرات منو تایید نکردی؟
حالا حال میکنم ناشناس نظر میذارم ناشناس اعتراض می کنم تو چجوری میخوای متوجه شی من کدومم
ولی درکل خیلی نامردی
خب آدرس پلاستو میدادی دیگه

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 14:12

الهی چه باحال بوده ولی
به قول آبجی سانتاماریا خوشم میاد همه حالتو میگیرن

علی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 15:46

ممکنه کسی پاس نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما که 100% پاس میشی

آیلین چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 15:56

من که میدونم بعدا این شکلی میای میگی ۲۰ شدم!!!!
اینقدر خودتو لوس نکن

با چشم‌های باز چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 18:34 http://architect-openeyes.blogfa.com/


چند وقت پیش کفش یک بچه‌ای رو برداشته بودم که اذیتش کنم. همین‌جور راه افتادم که برم. برگشتم دیدم هیچی نمی‌گه بدبخت ولی داره سکته می‌کنه. کفشاشو که بهش دادم همچین نفس عمیقی کشید! دلم سوخت براش.

می‌تونم بفهمم چه حالی داشتین. خدا رو شکر مساله‌ای نبود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 02:19

دکتر اینقده خودتو لوس نکن
اینهمه می آپید و نظر تایید میکرد آخر میاد میگه مرتقا شد

homa سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 14:12 http://www.myyydayyy.blogfa.com

نازیییییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.