روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

دو تا عمل محبوب

امروز 3 تا عمل داشتیم یه عمل معده بود که اولش لاپاروسکوپی رفتن و بیشتر از برداشتن امنتوم کار دیگه ای انجام نشد بعدش باز شد و نوبت ما رسید دیستال گاسترکتومی شد و دو تا آناستوموز معده به ژژنوم و ژژنوم-ژژنوم به من و همکار محترم رسید که کلا نذاشتیم با استابلر بزنن البته نبود که بزنن . بعدش یه عمل مسخره تخلیه آبسه برست داشتیم و بعدش باز یه عمل محبوب که بستن ایلئوستومی باشه بود که من و خانم دکتر استاد با هم انجام دادیم . امشبم کشیکم خدا به خیر بگرداند ..البته بخش خوبه . اورژانس منظورمه

نظرات 10 + ارسال نظر
مرجان شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 22:21 http://mysecretspring.blogsky.com

امیدوارم تو کارتون موفق باشید
خیلی برام جالبه که وبتون رو بخونم. تازه آشنا شدم.
ان شالله خانندهتان خاهم شد
من شمارو لینک میکنم

دکتر شرمندم ، یادم رفت ....
سال سه شدنتون مبارک . چیزی تا آخرش نمونده . سخت میگذره ولی خدا توانشم میده .
ایشالا همیشه تنتون سالم باشه .

خانم معلم شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 22:39

مام همه ی اینایی رو که نوشتید فهمیدیم!بعله واقعا عملای خوبی بودن


مدیونی دکتر اگه فکر کنی نفهمیدم چی نوشتی.

ایشاللا که بخیر می‌گذره می‌رید لالا.

علی شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 23:46

سلام
یه سوال فنی؟
روزه نمیگیری؟
موقع اذان آپ کردی دیگه چیکار کنیم فضول شدیم
البته اومدم معذرت خواهی کنم چون فکر بد در موردت کردم
اصن شما از ما بزگتری جای استاد ما باشی
مخلص حامد خان باشیم

ماما ی مهربون یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 18:31 http://midwife40.blogfa.com

سلام دکتر
اورژانس مظلوم؟

شیدا دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 10:33

خو اگه مطلب بعدی میخواستی نخونیم چرا گذاشتی؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 16:57

ﺩﻛﺘﺮ ﺍﻭﻥ ﺑﺎﻻ ﭼﻲ ﻧﻮﺷﺘﻲ؟ﺭﻣﺰﺷﻮ ﺑﺪﻩ ﺩﻳﮕﻪ

خانم معلم دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 20:19

سلام ببخشید گرفتن رمز چه شرایطی داره منم میتونم داشته باشم؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 21:35

ﺭﻣﺰﻭ ﺑﺪﻩ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.