روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اینشتین ها

امروز اتاق عمل نداشتیم و مثلا قرار بود که ما در استراحت باشیم ولی دیدم چه کاریه آخه بریم اقلا این لاگ بوکمون رو بنویسیم و یعنی 3 ساعت نشستیم هی زُل زدیم تو این دفتر آمار اتاق عمل مگه تموم میشد. خلاصه تا مرداد رو نوشتم و بقیش رو بی خیال شدم امروز هم که کشیکم . رفتم یه مشاوره جواب بدم دوستان داخلی برای یه مریض با لنفوم مشاوره گذاشتن با احتمال آبسه پری آنال .بعدشم ته مشاوره نوشتن لازم به ذکر است معاینه نکنین و پروسیژر هم روش انجام نشه. یعنی کم مونده بود من شاخم در بیاد خوب مرد حسابی دیگه برای چی مشاوره میدی . تازه نوشتیم که باید بیاد اتاق عمل معاینه بشه زحمت کشیدن گفتن نه اصلا لازم نیست . فردا اساتید ببیننش..یعنی من موندم با همچین موجوداتی باید چی کار کرد.سال یک هم خبر داده که یه آپاندیسیت با یه هرنی اینکارسره داریم . 
نظرات 1 + ارسال نظر
اوا شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 21:42

امان از این فلوهای هماتو تا اون مشاوره هاشون منم دل پری ازشون دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.