روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

کشیکامو ریختم

امروز روز سبکی بود. کلا تا 1 بیشتر طول نکشید. یه عمل (Vesicoureteral reflux (VUR داشتیم یه هرنی و یه تعبیه کاتتر پورت. بعدش با فلوی محترم نشستیم و برنامه کشیکامو باهاش هماهنگ کردم. یه چند روز هم می خوام ازش مرخصی بگیرم. فعلا که همه چیز خوبه ولی فکر میکنم فردا روز سنگینی باشه . فردام کشیکم  

نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه ای دو سال پیش سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 01:22

سلام اقای دکتر
برگشتین خونه ای خودتون خوشحالم
اقای دکتر امروز اهنگ گیتارتونو که توموبایلم گذاشته بودم برای خانم دکترم که دندونپزشک هستش ومن دستیارش هستم گذاشتم گوش داد وبا تعجب گفت اینوخودش زده .منم با افتخار گفتم بله .گاها فیلم گیتار زدنشورو هم میزاره .حالاست که هندونه بغلتون بزارید

مهسا سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 02:31

خدا قوت دکتر
تو این روزای تعطیلی پایتخت شما ظاهرا باید پر کار باشین
مرخصی هم پیشاپیش خوش بگذره

بهار سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 11:19

سلام واقعا چه تنوعی در عمل هاتون دارین ما همش تکراریه /توده وهرنی و هموروئید نهایتا کوله سیستکتومی

ج.الناز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 10:33 http://life-code.blogfa.com

سلام پست روانشناسی گذاشتم منتظر نظر ارزشمندتونهستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.