روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

UDT عمل میکنیم

یعنی از همون لحظه ای که پست قبلی رو تموم کردم تا 7 صبح دمار از روزگار ما درآوردن. یعنی شما بگی من پلک رو هم گذاشتم نذاشتم. صبح هم رفتیم ویزیت بخش و ...
امروز آقای فِلو به ما مرحمتی کردن و UDT  دادن به ما یه 60-50% رو خودمون بریم که بسی کیفور شدیم . امروزم طی یه حرکت انقلابی درخواست جابجایی کشیکمون رو فکس کردیم . نمیدونیم باز تهش چی میشه
نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:02

آخی نازی این که قرار بود کشیکاش سبک باشه.
نه خسته دکتر جان.
من تو سه تا ژست قیلی یه سوالی ژرسیده بودم البته از روی کنجکاوی بود و خیلی مهم نبود اما تازگی ها فکر میکنم تا کامنت ها به من میرسه دیگه جواب نمیدید؟آره؟
آخه چرا؟؟؟

یاس دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:03

قبلیه من بودم

پرواز دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 21:40 http://www.tshirt202122.blogfa.com

خیلی با نمکی...دوستت دارم..اگه کلاس کارت پایین نمیاد یه سر هم به من بزن...مرسی

masi دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:26 http://www.yasyas-66.blogfa.com

خسته نباشى

م سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 13:14

به نظر من زندگی آدم های موفق از اول تا آخرش مبارزه وتلاش وسختیه .اگه یک روز از صبح تا شب بیکار بمونی میفهمی .
ای کاش من اینو کمی زودتر فهمیده بودم قبل از اینکه خیلی دیر بشه.

آذین سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 13:19 http://www.missalef.blogfa.com

اعتراف میکنیییییم:
من چشمت زدم فرزندم.
نه که اونشب نصف شبی پلاس بودی در نت.گفتم خدا بده شانس ! رزیدنت این همه بیکار؟!این چرا خسته نیست؟چرا خواب نیست؟ما بودیم الان بلانسبت مثل تراکتور داشتیم جون میکندیم.(در همین حال داشتم چشمت میزدم)
در پایان همینجا از طرف چشمم از شما عذر خواهی میکنم!

ژاویز سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 13:35

در مورد نامه شک ندارم جواب میده - یا ایها الناس هلپ می و حرکت انقلابی و آیه نوشتن پای نامه ، جالب موثره میگن زبون چرب مار رو از لونه اش بیرون میاره - شما متحان کردید یه ندا بدید - وقتی که نامه تون نتیجه داد لطفا" یه کپی بذارید تو وبلاگ ببینیم چه جوری بوده - به قول خودتون دیگه عرضی نیس

هزارپا سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 20:46 http://1hezarpa.persianblog.ir/

خدا قوت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.