روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

3 روز فراموش نشدنی

یعنی رسماً دارم میمیرم. دقیقا 3 روز پشت سر هم کشیم بودم . ای بر باعث و بانیش لعنت. انقدر حالم خرابه که اصلا یادم نمیاد 24 ساعت قبل چی کار کردم. یه چیزایی یادمه مثلا یه انسداد روده اومده بود. یه بچه 4 ساله که قبلا عمل کازای شده بود. اونو عمل کردم . پدرم درومد تا روده هاش آزاد شد. دیگه داشتم کلافه میشدم که به استاد گفتم بیاد سر عمل من دیگه نمی تونم. استاد اومد و یه نگاهی کرد و گفت این که دیگه تموم شده. تا همین حد بسه . خودتو خسته نکن. دیگه چیزی یادم نمیاد تا امروز که یه آپاندیست عمل کردم یه دختر 6 ساله بود. بعدشم که یه عمل کازای داشتیم نصف آناستوموز هپاتیکوژوژنوستومیش رو من زدم . خود استاد می گفت تا حالا اینو به هیچ رزیدنتی ندادم. البته اگه واسه دلخوشی من دروغ هم گفته باشه، بهم چسبید خیلی زن مهربون و دوست داشتنییه . امروزم من و دَنی ( دوستم که رزیدنت بی هوشیه) انقدر سر عمل بهم تیکه انداختیم که بنده خدا از دست ما دلش رو گرفته بود قاه قاه می خندید. راستی امروز زنگ زدیم از یه دیزی فروشی برامون دیزی آوردن. خیلی بامزه تو ظرف یه بار مصرف با گوشت کوب پلاستکی . خیلی ظاهرش بامزه بود ولی خودش نه..حیف پول 

نظرات 6 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 21:48

سلام خسته نباشی ابگوشت فقط دیزی سنگی مشهد

AA دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 02:24

به به خیلی‌ دوست دارم این عمل کازای کذایی رو ببینم

سارا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 09:34

مواد لازم برای تهیه آبگوشت :گوشت گوسفندی با چربی -پیاز داغ ونخود و رب گوجه وسیب مینی آب پز در مرحله آخر
طرز تهیه :بعد ازاینگه گوشتها کاملا پخت چربی ها رو با چنگال برمی داریم و با گوشت کوب لهش میکنیم دوباره میریزیم تو قابلمه میذاریم رو آتیش تا کاملا حل بشه .بعد همراه سبزی خوردن نوش جان میکنیم
بعد ظرفهارو هم میدیم شوهر عزیزمان بشوره .

سحر دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 14:18 http://sahar1985.blogsky.com

سلام . گوش کوب پلاستیکی ؟
دکتر کامنتی که برام گذاشتینو ترجمه کنین خووووووو

masi سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 00:37

دکتر جان ماشاله از خورد وخوراک کم نمیزاریها ...البته خوبکارى میکنى
این حاج آقاى من همکار شماست البته 6 ساله تخصص گرفته کلا خودشو وقف بیمارستان کرده

my name سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 20:23

خیلی گلی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.