روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روز اول اورولوژی

امروز رفتیم خودمون رو بخش اورولوژی معرفی کردیم جو خیلی خوبی داشت. و حتی یه عمل هرنی هم با سال دوشون رفتم سر عمل و حالا جالب بود که یه چیز واویلایی از آب درومد که استادشون هم اومد سر عمل. ازون ور هم رفتیم پیش استاد راهنما و نوکرم چاکرم و افتادیم دنبال کارای پایان نامه . داشتم فکر میکردم چقدر خوبه آدم تا 9 بخوابه. اصلا این بالشو که بغل میکنی هی ازین ور می چرخی به اون ور هی ازون ور به این ور ..اصلاً زبان قاصره

نظرات 20 + ارسال نظر
خبرنگار دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 22:31

ایشالا یه جشن واسه اتمام پایان نامه تو همین وبلاگ براتون بگیریم

آمین

[ بدون نام ] دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 23:20

دکترجان اگر نتونستی تا 9 بخوابی، ما بجای شما تا 9 می خوابیم و برای اینکه مزایای بدست آمده از خوابمان هم نصیب شما شود، اولش قبل از خواب میگوییم: به نیت دکتر احمدی! انشاالله که خستگی شما بدینگونه از تنتان خارج شود!
دکتر شما هم بجای ما حسابی درس بخون! (نیت بنام ما هم یادت نره!!)

بر چشم

اوا سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 00:48

یعنی ارولو‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژی اینقدر offe?

غزل سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 12:35

سلام.
آره واقعا زبان قاصره مخصوصا وقتی بالشت خنک باشه.
من تا از این ژستا میگیرم صدا وق زدن میاد باید پاشم برم سراغ نی نی.
انشالا یه روز برسه واسه شما نوکرم چاکرم کنن دکتر جان.

غزل سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 16:04

حالا چرا عکس خنده گذاشتی واسم؟

خانوم دکتر کوچولو سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 16:48

وااای دکتر مثه این که حسابی دیگه دکتر شدین! دکتر زود تموم شد به نظرتون؟؟؟

دریا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 07:37 http://zinat.blogsky.com

برای رسیدن به بهترین جاها باید از لذتا زد

البته به خودم برسه این شعارا رو نمیدم.

مامان چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 12:13

چقدر خوب
مث اینکه روزهای سختش داره تمام میشه و به روزهای خوب دارید میرسید . خوشحالیم برایتان ....عین یه چشم بهم زدن بود نه....
بالشت بغل کردنو بد جور پایه ام.....اصلا این کار تخصص مردم شهر ماست

[ بدون نام ] جمعه 5 آبان 1391 ساعت 00:05

سلام آقای دکتر
می بینم که شما هم مثل ما هستید!!
شباهت از این لحاظ است که وقتی سرم خیلی شلوغ میشه، بیشتر به وبلاگم سر میزنم و وقتی هم که بیکار میشم، اصلا گذارم سمت وبلاگ نمی افتد. حالا شما هم با اینکه خودت گفتی در بخش اورولوژی کاری نداری و در واقع اوقات فراغت بیشتری داری، اینجا کمتر میای

دریا جمعه 5 آبان 1391 ساعت 14:29 http://paksereshtan14.blogfa.com/

سلام این وبمو تازه تاسیس کردم

خودم خیلی دوسش دارم البته هیچوقت از این کارا نمی کردما با پیشنهاد معلم دفاعیمون به عنوان فعالیت گفتم با دوسم باز کنم

باید تا آخر آذر ماه تحویل بدم خوشحال میشم بیاید شما هم از مطالبم استفاده کنید.
ونظرتون رو بگید

بدورد تا درودی دیگر

پزشک طرحی دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 23:28 http://pezeshketarhi.blogfa.com

به به .... خیلی خوبه ....

زینب چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 17:42

سلام دکتر خوبی چرا این پست رمز گذاشتین اگر صلاح میدونید خوشحال میشم رمز پست رو داشته باشم

ماما ی مهربون جمعه 12 آبان 1391 ساعت 13:55 http://midwife40.blogfa.com

سلام دکتر جان
هرنی چی؟اینگوئینال؟
اخی بخش اطفال.ادم دلش نمیاد دست بززنه بهشون

یاس یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 12:34

سلام
دیشب خوابتونو دیدم!

فاطمه سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 09:38 http://www.radepayegol.blogfa.com

الان غصه داری؟

الهام دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 02:01

سلام
من دنشجوی ترم 3 پزشکیم نمیدونم رشتمو درست انتخاب کردم یا نه؟ از همون موقع که انتخاب رشته کردم بین پزشکی ودندون پزشکی شک دارم. این ترم اخرین فرصت تغییر رشته محسوب میشه. به نظر شما چیکار کنم؟ میشه راهنماییم کنید؟

ببینید به کدوم رشته علاقه دارین...بهترین فاکتور همینه..خیلی بعیدهبه پزشکی و دندان پزشکی به به نسبت علاقه داشته باشین

پزشک طرحی دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 15:57 http://pezeshketarhi.blogfa.com

سلام . دکتر خسته نباشید . ببخشید اینجا اینو مینوسم . من وب لاگم رو تقریبا هر هفته توش مینویسم ، ولی توی این سیستم گوگل ریدر پر رنگ نمیشه، متاسفانه علتش رو نمیدونم .
میشه خواهش کنم که منو هم به دوستاتون اضافه کنید؟ ممنونم.
منو با اسم پزشک طرحی لطفا بنویسید. ممنونم. ببخشید.

الهام دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 20:30

سلام اقای دکتر. رزیدنتی قبول شدن خیلی سخته؟ تو دوره عمومی چه جوری درس میخوندین؟

آیلین سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 15:06

سلام
دکتر بخش ارولوژی خیلی خوش میگذره یا چیزی واسه نوشتن نداره؟
آپ نمیفرمایید؟منتظریم

دانشجوی پرستاری چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 17:57

سلام
رشته های کادر درمان و پزشکی دیگه فقط باید توی رویا به خواب فکر کنند
خیلی سخته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.