روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین سزارین

امروز خیلی روز خوبی بود. اولش که گفتن 3-4 تا سزارین داریم. بعدش فهمیدیم یکیش که مشکل قلبی داره و سریع باید تمومش کنن. پس قاعدتا به من نمی رسید بعدش گفتن که یکیشون اچ آی وی داره که اونم رزیدنت ارشدشون گفت نامردیه به شما بدیم و هر چی من خودمو کشتم اشکال نداره من راضیم به من گوش ندادن. تو این هاگیر واگیر اتند بی هوشی هم شده بود طرفدار من و هی به این رزیدنتای زنان تیکه مینداخت این بنده خدا 17 روزه اومده بهش ندادین. ازون ور هم فهمیدیم که این مریض بعدی که میاد سفارشیه . باز پیش خودم گفتم خوب امروز هم پس خبری نیست. که دیدم نه انگار حرفای اتند بی هوشی داره کار خودشو می کنه . تو این جر و بحثا خانم دکتر سال دو هم کاشف به عمل اومد که موقعی که من سال 1 بودم ایشون اینترن بوده و قرار بوده بیاد تو گروه جراحی که من رزیدنتش بودم و خلاصه آشنا درومدیم و خانم دکتر یه جورایی تو رودروایس حقشو داد به من و بالاخره ما هم یه سزارین انجام دادیم بچه یه دختر بود علت سزارین هم انگار پلی هیدروآمنیوس. خلاصه فردا ما قراره با شیرینی بریم اتاق عمل 

نظرات 7 + ارسال نظر
پزشک طرحی یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 22:31 http://pezeshketarhi.blogfa.com

امان از پارتی بازی ، که اکثر موارد جواب میده !
خسته نباشید.

دانشجوی پرستاری دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 09:44

سلام
می بینم که بعد از این همه صبر بالاخره به مراد دلتون رسیدید

نگار دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 15:03

این بنده خدا 17 روزه اومده بهش ندادینخیلی جمله خفنیه

یاس دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 16:15 http://yas1187.blogfa.com

مبارک است آقای دکتر!
به به کاکل زری ام که بوده!خوش به سعادتتان!

آیلین دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 22:29

یه ویدئو از یه سزارین دارم خیلی عمل آسون و باحالیه

. پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 22:28

علت پلی هیدروآمنیوس چی بود؟

معصومه یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 20:45 http://ندارم

عجب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.