روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

دومین عمل با دوستان توراکس

امروز هم باز قسمت شد با دوستان توراکس رفتیم سر عمل. یه توده خلف استرنوم بود که مینی توراکوتومی کردن و بیوپسی گرفتن. به مناسبت ورود بنده هم کلی تیکه بار ما کردن و شده بودیم سیبل دوستان. خلاصه همین یه عمل رو داشتن و بعدشم رفتیم پی زندگیمون. موندم این شنبه آینده رو تعطیل می کنن یا نه 

نظرات 14 + ارسال نظر
تیپ چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 20:03

سلام. بخاطر جراحی کوچیک که دیروز رو خلف قفسه سینم شد تو استعلاجی هستم. اتفاقی یادداشتهای شما رو دیدم واسم جالب بود.موفق باشید.

maryam چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 23:05

من هم امیدوارم تعطیل کنن

همکار پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 01:19

سلام دکتر جان . امشب خیلی اعصابم خرد بود داشتم تو اینترنت یه دوری میزدم که وبلاگ شما رو دیدم من جراحم و حالا دارم طرحمو میگذرونم خوشبختانه ۷ ماه بیشتر از طرحم نمونده . شاید فکر کنی اگه رزیدنتی تموم بشه همه مشکلات حل بشه البته قبول دارم اوضاع بهتر میشه ولی واقعا به گروه ما ظلم زیادی میشه تصورشو بکن مشاوره اورژانس ۱۵۰۰ تومان .ویزیت درمانگاه ۱۵۰۰ تومان کارانه اپاندکتومی ۲۳۰۰۰تومان کیسه صفرا ۳۰۰۰۰تومان (پسته کیلویی ۶۰۰۰۰تومان )تازه همه اینایی که گفتم یه سال بعد.میدن .استرس ومسوولیت اصلی اورژانس با ماست کار و دردسر ومسوولیت جون مریض باما پولش با پوست وچشم ورادیولوژی.جالب اینه که هیچکس هم حرفمون باور نمیکنه .

سلام دوست عزیز
همکاران سال بالایی هم این قصه پرغصه رو برام تعریف کرده بودن

نوشین پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 23:39

سلام.لطف میکنید بگین رزیدنت اطفال معمولا چه ساعتی شیفتشون عوض میشه؟مثلا پرستارها معمولا 8صبح امروز که اومدن بیمارستان تا 8 صبح فردا باید باشن.ایا شیفت رزیدنتها هم ساعت مشخصی داره؟

سلام..دوست عزیز هر بیمارستانی روتین خودشو داره...هر رشته ای با رشته دیگه مختلفه..متاسفانه نمی تونم کمک کنم

Mahsa جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 01:32

آقای دکتر میشه هرچی وبلاگ دارین تو یه پست معرفی کنین ما ببینیم کدوم بیشتر بدردمون میخوره انقدر سرگردون دنبال وبلاگای شما ندوویم!!
ممنون

Mahsa شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 00:49

الان که یکم خوندم دیدم مثله اینکه این وبتون خصوصیه!!شاید اشتباه کردم مزاحم شدم!
ولی من خیلی خوشم اومد!! واقعا دوست دارم بدونم چندتا وبلاگ دارین!!

Birsan شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 13:42

سلام آقای دکتر.کجایین؟؟ همه جا رو دنبالتون گشتیم ولی هیچ اثری ازتون نیست! تازه به کلانتری هم اطلاع دادیم:) اما هیشکی ازتون خبر نداره.ای کاش قبل رفتن یه یاداشتی چیزی میذاشتین... اگه سرتون شلوغه و آپ نمیکنین یه خبری بدین بدونیم که خدای نکرده مشکل خاصی پیش نیومده.نگرانتون شدیم.

[ بدون نام ] شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 18:50

دو باره کی خاطره مینویسی/

سروش یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 09:56 http://www.vet-magazine.blogfa.com

سلام دوست عزیز. خوبید؟ من رزیدنت جراحی دامپزشکی هستم.خوشحال میشم باهاتون در ارتباط باشم

سلام دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 00:35

سلام آقای دکتر
یک سوال فنی که شما می تونید جواب بدید
در مورد سزارین خیلی شنیدم که میگن هفت لایه بخیه زده میشه، واقعا تا رحم 7 لایه هست؟
شما تو سزارین هایی که انجام دادید چند لایه رو دوختید؟

۷تاااا..چه خبره بعضا ۲ و بعضیا یه لایه عضله رو میدوزن

نوشین دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 18:29

سلام.من از وبلاگت خوشم اومده برام انگیزست واسه درس خوندن.کسی که تخصص اطفال قبول شده از ترم اول رزیدنت محسوب میشه و در بیمارستان مشغول کار؟دوره رزیدنت واسه اطفال چند ساله؟مرسی از راهنماییهات.

بله--۳سال

معصومه دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 21:42 http://ندارم

سلام،من یه دوست دارم،رزیدنت ارشدجراحی،بداخلاق،بددهن،اخمو،خسته،بهانه گیر،خلاصه یه بچس که دکتره. . .میشه بگیدچطوری میتونم بش کمک کنم خستگیاش یادش بره،،،واقعاهمه جراحااینجورین،عجبا!!!‏

Mohammad یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 20:39

Dr jun mam Stagere Jarahiie Daneshgahe Zahedanam.. Inja Vaghean Bakhshe Jarahish ghaviee va har Ruuuz 10haaa Amal daraan ke Vaghean Vase Amuzeshe Rezidenta kheilii Khubee Jatun khalie Jaraha intarafa Daraamadeshun Ziadee!!:D

پزشک طرحی دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 19:38 http://www.pezeshketarhi.blogfa.com

خدا قوت دکتر جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.