روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

عیدتون مبارک

این ماه هم تموم شد. بخش رادیولوژی . کلا هتل بود و واسه همین هم مطلبی نداشتم تا بنویسم. نوشتنم رو در سال آینده احتمالا از روز 11م عید مصادف با اولین کشیکم در سال جدید به عنوان چیف رزیدنت، شروع می کنم. سال بسیار پراسترسی خواهم داشت...
عیدتون مبارک

نظرات 8 + ارسال نظر
یکی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 22:39

عید شمام مبارک

saba یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 23:08

بی علت اومدم باز به وبت سرزدم دکتر
دعا میکنم که همه استرس ها ازت دور بشه و سال جدید سال خوب و پراز لحظه های شاد باشه برای همه
دکتر واسه منه دکتر هم دعا مشکلم آخر سالی رفع بشه
خیلی دلم گرفته و ناراحتم

مهسا دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 14:02

عیدتون مبارک ایشالا که چیف رزیدنتی هم به خوبی میگذره..موفق باشین

من و خودم دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 16:01 http://meemyself.blogfa.com

این اولیین پست این وبلاگه که همه کلماتش برام آشنا بود ومعنیشون رو میدونستم
سال نوی شما هم مبارک
باآرزوی بهترینها

masi سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 18:23

سلام دکتر بسلامتى
عید شما هم مبارک

معصومه چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 21:03 http://ندارم

سسسلام سال نوتون مبارک دکتر. . .جالب اینجاست که وقتی به دوستم که رزیدنت ارشدجراحیه،گفتم عیدت مبارکهواینا!گفتش،جمع کن این مسخره بازیاوتوهماتو:‏(‏

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 16:34

سلام سلام.سال نو مبارک. امیدوارم سال حوبی داشته باشید بدون استرس .سالی همراه با سلامتی و آرامش برای شما و همه دوستان شاغل در بیمارستان که حیلی زحمت می کشید. حدا قوت.

Aseman یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 01:57 http://stayfar.persianblog.con

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.