روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

morning report حال گیری شد

تو اولین morning report قرار شد من مریضی رو که بزوار بود و شنبه عملش کرده بودیم رو معرفی کنم نفر 4م من بودم که استاد فرمودن نفر سوم برم معرفیش کنم. بعد یه اشتباهی رخ داد و من تاریخ ترخیص مریض رو اشتباه گفتم و خلاصه یه سوء تفاهمی این وسط ایجاد شد و ازونجا که یکی دیگه از رزیدنتا این وسط باید جواب میداد و خفتش کردن. بعدش که فهمیدم رفتیم پیش رئیس گروه و جریان رو براش گفتم ولی این دوستمون هم گیر داد که حتما پرونده های قبلیش رو پیدا کنین برای من بیارین ببینم چی شده؟ بعدش رفتیم اتاق عمل یه اسپلنکتومی داشتیم خیلی خفن بود و با احمد خان عملش کردیمو همه چی به همه جا چسبیده بود. و حتی مجبور شدیم که یه تکه از دیافراگم رو هم برداریم. و بعدشم ترمیم کردیم. بعدش یه عمل B.C.T  بود با دایسکشن آگزیلا و آخر هم یه core needle biopsy
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 11:42

سلام سال نو مبارک
ببخشید کسی که دارای مسمویت دارویی هست می تواند پس از مرگ مغزی اهدا عضو داشته باشه؟

یاس سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 15:38

انقد بدم میاد از این موقعیتای اشتباهی!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.