روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

شسته شدیم

دو تا مریض سنگین رو امروز استاد بیهوشی به سلامتی کنسل کرد ازونور رییس بخش محترم بنده رو مورد عنایت قرار دادن به خاطر مریض دیروز( سیستو گاستروستومی ). دلیلشم این بود که مریض رو po کرده بودن و سوندش رو نکشیده بودن و به جاش NGش رو کشیده بودن. خلاصه هیچ کدومش رو بنده در جریان نبودم و به قول معروف " گنه کرد در بلخ آهنگری و ..." ازون وز هم یه مریض سودوآنوریسم رو گذاشته بودیم با استاد گروه مقابل که تو کار عروق هستن و چشمتون روز بد نبینه 4 ساعت طول کشید و 2 تا استاد دیگه رو هم کشیدیم آوردیم تو عمل بنده هم در حالات رکوع نقس اِکارتور کشی رو بعهده داشتم
نظرات 3 + ارسال نظر
یاس چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 19:54 http://nasimsahari.blogsky.com

درحال رکوع؟به سجود که نیانجامیدخدای نکرده؟

فلفل چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 23:24


سلاااام دکتر
یه سوال!!!! اون موقع که مورد عنایت قرارگرفتید عصبی نشدید?من به خاطرتجربه کمم اگه جای شما بودم یه کم قاطی پاتی میشدم.ولی تصمیم دارم به روی مبارک خودم نیارم

سمانه پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 23:07

سلام میخواستم بگم شما دکتر خیلی خوبی هستین من تا حالا هیچ پزشکیو مثل شما ندیدم
وقتی وبلاگاتونو میخونم خیلی حس خوبی دارم

ممنون شما واقعا بهترین هستین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.