روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ویپل زدیم

امروز یکی از روز های به یاد ماندنی برای من بود. امروز یه عمل ویپل داشتیم. عمل ویپل سنگین ترین عمل جراحی در رشته جراحی عمومیه. استاد برست تشریف آوردن سر عمل و کمک کردن من عمل کردم. نوبت آناستوموز ها هم که رسید چون کار داشتن رفتن و من با سرهنگ عمل کردم. جر یه تیکه آناستوموز" پانکراتیکوژژنوستومی" بقیش رو خودم رفتم. خیلی های شده بودم. امیدوارم بدون مشکل بیمار مرخص بشه چون خیلی جراحی پر عارضه ای هم هست. البته شکر خدا تا الان که خوبه. کشیک دیشب هم خوب بود تا صبح کسی به کار ما کار نداشت. فردا هم که کارگاه جراحی بیماری های پستانه که بنده هم مدیر اجرایی هستم. البته هنوز نمی دونم باید چی کار کنم. 
نظرات 4 + ارسال نظر
دکی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 23:50

سلام خیلی کنجکاوم بدونم مدت زمان عمل چند ساعته و بیمار به طور معمول چند روز بستری می شه؟

Mahsa دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:21

ایشالا که همه چی خوب باشه..اطلاعیشو دیده بودم

آسمان دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 01:29 http://stayfar.persianblog.ir


نه خسته!

فاطمه دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 16:42

سلام دکتر خسته نباشین

آقای دکتر شما بعد از تموم شدن درستون باید برین طرح ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.