روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یک روز فوق العاده

امروز واقعا یک روز فوق العاده بود. اول از همه که با لطف جناب سرهنگ یه کانسر آنتر معده رو به قول خودمون پوست تا پوست عمل کردیم و سرهنگ دست هم نشست ولی مرتب نظارت می کرد و حواسش جمع عمل بود. که الحمدلله همه چیز به خوبی و خوشی پیش رفت. بامزه داستان این بود که ما به همراه مریض گفتیم براش استپلر بخره و وقتی آورد استف اتاق عمل گرو برداشته بود و با خنده می گفت شما یه استپلر بدهکارین اون دیروزی رو که گرفتین هنوز نیاوردین من اینو بر میدارم!!! خلاصه بعد از این عمل یه پرمکت داشتیم که بسیار حالی بردیم چون خیلی وقت بود که انجام نداده بودم و مدل دوستداشتنی خودم همون مدل برعکسی رو رفتم. امروز یه حال اساسی هم کردیم اونم این بود که برای اولین بار یه عمل استریپینگ ورید صافن رو دیدم و بلافاصله بعدش یه مریض دیگه ممل اینا هم عین همین عمل رو داشت که ازم خواستن برم انجام بدم و ما هم از خدا خواسته با راهنمایی استاد و بچه ها رفتیم و بسی ما را خوش آمد. یه مریض دیگه هم ممل اینا داشتن اونم آمپوتاسیون پا بود که رفتیم کمک ممل. یه مریض آوردیم بخش که آدنوم پاراتیروئیده خودم تا حالا اصلا ندیدم چه جوری عمل می کنن . خیلی دوست دارم ببینم عملش رو که دیدیم کلاغ خبر رسونده که این هم بخشی های ما مثل اسراییل غاصب می خوان برش دارن که مراتب به اطلاع جناب سرهنگ رسانده شد و مقرر شد دست از پا خطا کنن خونشونو تو بخش بریزیم..اینجوریاااااااس

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 14:10

سال چهار شدین دیگه دکتر :-)

یاس پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 16:39 http://nasimsahari.blogsky.com

واهی چه خشننننن!!ای ووول به سرهنگتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.