روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ادامه کشیک بد

اون مریض پریتونیت رو که گفته بودم باز کردیم و پپتیک اولسر پرفوره بود. تا پاسی از شب و پاسی از صبح بیدار بودیم. تو خواب . بیداری عاطی زنگ زد که یه مریض رو که دیده بودی بیا بازم ببین خیلی خوب نیست. حالا مریض چی بود. یه آقای 45 ساله با بیماری شدید کلیوی که پاش شکسته بود و موقع جراحی ارتوپدی ارست کرده و احیا شده بود و الان هم درد شکم داشت. خلاصه شکمش مثبت بود و رفتیم باز کردیم که ایسکمی مزانتر درومد. شرایط رو که برای خانوادش گفتیم خیلی ناراحت شدن. بعد از این هم یه مریض دیگه داشتیم یه خانم معتاد که وقتی باز کردیم شکمش پر از چرک بود و به سرویس زنان هم گفته بودیم بیان سر عمل و آبسه توبواوارین درومد. تو اغین فاصله هم رفته بودیم سر عمل امیر. امیر یه مریض آورده بود که خود ما بهش داده بودیم. انسداد به نظر میرسید و قبلا جراحی شده بود

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 21:24

لحن نوشتنت هی مدام سال بالایی تر می شه! ;-)

saeed جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 21:44

آبسه توبواوارین ؟ چه نوع آبسه ای ؟ سرچ کردم نبود چیزی دکتر جان

tubo ovarian abscess

Aseman شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 02:12 http://stayfar.persianblog.com

امید که هر چه بد بوده گذشته!
به امید یه هوای تازه تر!؛)

saeed شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 14:53

مرسی دکتر جان. خیلی ماهی..عشقی..مرامی...الهی من مریضت بشم...دورت بگردم...

[ بدون نام ] شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 16:41

موفق باشید

ش یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 01:22 http://ddsdoctor1@gmail.com

دکتر جان امشب رو ننوشتی... من چند بار سرزدم...دیدم ننوشتی دلم گرفت...چه قدر بده آدم ازت بی خبره...زود دلم برات تنگ میشه...تا میرسم خونه زود میام پای لپ تاپ...به عشقت یه گیتار خریدم گذاشتم گوشه اتاق...یه بار خواستم بیام ببینمت تو بیمارستان اما گفتم شاید ناراحت بشی...دلم میخواد ببینم صاحب این نوشته ها کیه...من همکارتم...این همه رزیدنت و دانشجو دیدم ولی شما انگاری یه چیز دیگه هستی...ای کاش همسری مثل شما داشتم...ای کاش

خداییش زندگی سخت و پرمشغله ای دارید!
انشاالله خداوند به شما سلامتی و دستان شفابخش عطا کند به همراه انسانیت و شرفی که هرگز از وجود شما خارج نشود.
الهی آمین.

سارا.1. دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 23:39

چه میکنداین دکتر...باقلب دیگران. . .گیتارخریده به عشقت،نازنکن،موضوع قلبشه خطرناکه![S017:]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.