روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

معطلی

امروز قرار نبود من اتاق عمل برم چون اصلا عمل نداشتیم ولی انگار چیفی یه مریض رو زیر بارش نرفته بود و بالاخره بنا به دلایلی بنده رفتم عملش کردم اونم چی زگیل تناسلی که شنیدم حتی بخار کوتر هم میتونه منتقلش کنه. بعد از اون خبر آوردن که امروز هم پیونده و ساعت 14 و 30 رفتیم بیمارستان دیگه ای برای هاروست و اونجا هم باز طبق معمول کلی معطلمون کردن و جوری شد که استاد قاطی کرد و تهدید کرد عمل رو کنسل می کنه و ازونور هم یه یارو که مسئولشون بود اومد عذرخواهی و ...
رفتیم سر عمل ازونور هم دوستان جراح قلب اومده بودند سر عمل و دیگه به قول معروف دو پادشاه بودیم در یک اقلیم. الانم که تازه بک تیبل تموم شه و منتظر هستیم یکی بیاد یه شامی به ما بده
نظرات 11 + ارسال نظر
مدنوشت دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 21:41 http://mednevesht.blogsky.com/

کوندیلوماتا اکومیناتا؟؟

شاید مرا دیده باشی دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 21:50

نمی‌شد نرید یعنی دکتر؟ یعنی هر عملی رو باید برید؟

خودتون مراقب خودتون هستید دیگه حتما.
خدا نگه دارتون.

ناشناس دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 21:51

سلام دکتر چند ماهی هست با وبلاگاتون اشنا شدم مخصوصا این وبلاگ که مثل دفترچه خاطرات میمونه همشو خوندم بسیار زیبا مینویسید راستش معتادمون کردیدا چرا جدیدا کم مینویسید راستی ما برخلاف شما موفق شدیم دوستمونو از مهاجرت منصرف کنیم البته کلی زمان برد کدوم یکی از دوستاتون قراره بره دیگه ما یه جورایی جزءی از این خاطراتتون شدیم نمی تونینم نپرسیم اقا ممل هست ایا؟ جواب بدید خانومارو که میشناسید

حوا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:13

سلام. خسته نباسید دکتر جان
فرق اینجا با اونجا چیه؟؟ عنوان ها چرا با هم فرق داره!! اینجا یکم ...
بوی کوتر انگار ادم کباب میکنی!! وقتی لثه رو با کوتر برمیداریم فک میکنی کباب پزونه تو مطب

ناشناس چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 00:26

دکتر ؟؟؟ بعد این همه مدت ما از خاموشی درومدیم سوال پرسیدیم چرا جواب نمی دین ؟

Mahsa جمعه 24 آبان 1392 ساعت 18:13

خسته نباشین

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 02:34

سلام اتفاقی وبلاگتون رو دیدم. وای من عاشق جراحی ام.الان ترم4ام. فک کنم زوده به تخصص فک کنم!تازه ترم دیگه علوم پایه دارم.راستی شما تو دوران تحصیلتون خیلی درس میخوندین؟ من الان که زیاد میخونم ولی انقد میگن دستیاری قبولیش سخته آدم ناامید میشه. بزرگترین آرزوم اینه که جراحی قبول بشم.خوشبحالتون

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 14:05

میشه لطفا بگید با چه نمره ای میشه جراحی قبول شد؟ بعد چند درصد خانم میگیرن چند درصد آقا؟ یه سوال دیگه! اونی که تو منطقه محروم پزشکی میخونه عین زاهدان واسه تخصص سهمیه داره؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:03

با سال پایینی ها انیمال نباشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 20:26

شما کلا جواب هیچ نظری رو نمیدین دیگه دکتر؟ آخه 2بار اومدم ببینم جواب دادین دیدم خبری نیس! حقم دارین وقتتون پره نمیتونیم ج بدین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 20:30

منکه دستیار جراحی بشم! جواب همه رو میدم. دکتر باید مردمی باشه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.