روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

سرماخوردگی بد دردیه

امروز از خستگی و ضعف در حال موت بودم. صبح که پاشدم خیلی گلودرد داشتم رفتم داروخانه و یه سری دارو گرفتم وقتی رفتم اتاق عمل شربت ضدسرفه رو تقریباً سرکشیدم. نمی دونم چی توش بود که حسابی منگم کرده بود اصلا نمی فهمیدم دوروبرم داره چی میگذره. گفتم یه کم دراز بکشم شاید بهتر بشم. سال یکی رفت یه لیوان قهوه آورد خوردم ولی خیلی اثر نکرد. بعد مریضمون آی سی یو نداشت در حال کنسل شدن بود که بعد از کلی این در اون در زدن جور شد. با این اوصاف دیر خوابید مریض و تا شکم رو باز کردیم استاد هم رسید. اول از همه یه APR داشتیم که خیلی سریع جمع و جور شد. سر عمل با استاد یه مشاعره هم راه انداخته بودیم که خیلی خوب بود کار دیگه داشت به شعرای صحنه دار می کشید که بی خیال شدیم. یعد از اون یه کنسر سیگموئید داشتیم که اون هم انجام شد و بعد در خواب کامل با چشم های باز رفتم سر عمل آپاندیس که البته سال یکی عمل کرد بعدشم اومد پاویون و یه کله خوابیدم
نظرات 3 + ارسال نظر
Birsan شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:53

آره واقعا بد دردیه..
برای گلودردتون عسل بخورید.هم گلودرد رو خوب میکنه هم بدن رو قوی میکنه زودتر خوب میشید.برای گرفتگی صدا هم خیلی خوبه. حتما امتحانش کنین.

شاید مرا دیده باشی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 13:53

:)

سلامت باشید.

یاس یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 17:11 http://nasimsahari.blogsky.com

واقعا خسته نباشی دکتر یعنی شما هنوز نمی دونی شربت سرفه هاخواب آور دارن تازه روشم مینویسه در حین مصرف دارو از کارهایی که نیاز به دقت و توجه داره مثل رانندگی پرهیز کنید.اونوقت شما سرکشیدی رفتی سر عمل،الان مریضتون زنده اس؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.