روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

عمل پر دردسر

دیروز که کشیک بودم و آخرای شب هم یه عمل انسدادیه خیلی بد اومد که سر عملش هم خیلی اذیت شدیم. مریض یه کانسر پیشرفته بود که یه لوپ انسدادی پیدا کرده بود و فقط براش یه ایلئوستومی تونستیم بزاریم. بیچاره خیلی هم جوون بود. یه مریض ایسکمی اندام هم داشتیم که یه خانم 92 ساله بود که از خانه سالمندان اومده بود و پاش کاملا گانگرنه بود. تو این هاگیر واگیر هم مشاوره دادن واسه یه مریض که به نظر من اونم اتاق عملی خواهد شد و گفتیم که کاراش انجام بشه

نظرات 3 + ارسال نظر
waha جمعه 29 آذر 1392 ساعت 02:25 http://www.waha.ir

وهـــا

دلنوشت های بربادرفته...

منتظر حضور شما هستیم.

www.waha.ir

شاید مرا دیده باشی جمعه 29 آذر 1392 ساعت 03:52

دکتر می‌گم شماره منو بده اس ام اس های مشاوره‌ای تو تا سه حداقل می‌تونم بخونم خبرت کنم.
بگو شب... بخوابه من بیدارم...

خسته نباشی. ایشاللا همیشه سالم باشید.

شبت بخیر. دل قوی دار سحر نزدیک است... :))

[ بدون نام ] جمعه 29 آذر 1392 ساعت 08:15

سلام.دکتر شما همکار خانم هم دارید؟ کلا میشه راهنمایی کنین راجع به رشته جراحی واسه خانوم ها؟ من عاشق جراحی ام ولی خیلی تردید دارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.