روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اینترن های جدید

امروز اینترن های دوره جدید رو زیارت کردیم . 5 نفر هستن .کلا بخش اطفال وفور اینترنه. به نظر بچه های خوبی بودن. 1 خانم و 4 تا آقا تا آخر ماه در خدمت هم هستیم.بعد رفتیم اتاق عمل. یه مریض داشتیم که رفته بود پیش یه متخصص اطفال ختنه شده بود و به علت خونریزی اومده بود بیمارستان. براش رینگ گذاشته بود که رینگ رو درآوردیم و  خونریزیشم کنترل کردیم و به سلامت . بعدشم یکی دو تا ازین عملای کوچیک داشتیم. کلا روز خوبی بود

نظرات 6 + ارسال نظر
زردچوبه دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 23:03

الهی،جانم! اینقدر خوشم میاد از نیروی جدید و تازه کار. فقط حیف تو کار من از این خبرا نیست.

پری خاموش سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 16:02

.

خانوم دکتر کوچولو سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 22:17

سلام دکتر!
من تازه وبلاگتونو پیدا کردم! خوشحالم که خاطراتتونو مینویسین! خاطراتتون نشون می ده پزشکا هم احساس دارن و مثه بقیه می تونن یه زندگیه عادی هم داشته باشن!
امیدوارم همه ی روزاتون خوب باشن و دیگه از درد کمر خبری نباشه!!
ولی دکتر یه کم بعضی از خاطراتتون برام آشناست!

سایه چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 11:20

سلام
شما رزیدنت گوارش هستید.پس حتما درباره عمل جراحی مری میدنید.
من بیماری انسداد مری دارم و دو ساله که تحت درمان هست.
بهم گفتن عمل جراحی نکنم.و گفتن احتمال سرطان مری هم هست.
به نظر شما بیماری من قابل درمان هست؟
از دکترهای خودم که تا حالا هیچ جواب قطعی نگرفتم.
خواستم با یه نفر که راحتتر باهام صحبت کنه مشورت کنم.
ممنون میشم اگه راهنمائیم کنید.

دوست عزیز من رزیدنت جراحی هستم ...شرح حالی که میدین کامل نیست ..فکر میکنم یه فوق تخصص گوارش خیلی می تونه بهتون کمک کنه( البته اگه تا الان بهش مراجعه نکردین)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 14:30

ﺭﻓﺘﻴﻦ ﻣﺮﺧﺼﻲ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻲ؟

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر 1391 ساعت 12:55

ﭼﺮﺍ ﺍﻳﻦ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻭ ﭼﻴﺰﻱ ﻧﻨﻮﺷﺘﻴﻦ؟

مرخصی بودیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.