روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

1 سال گذشت

چقدر زد میگذره انگار همین دیروز بود که من تازه اومده بودم بیمارستان روز 3 مهر شروع کردم  اولین روزی هم بود که کشیک وایسادم تو این پست نوشتمش...1 سال پیش

نظرات 6 + ارسال نظر
زری سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 17:22 http://mydaysofveto.persianblog.ir/

عجب شروع خوبی بوده ها
با جنازه و...شروع شده.به چی ختم بشه خدا میدونه

فرساد سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 21:19 http://www.dr-farsad.mihanblog.com/

آقای دکتر امکان داره رمزو داشته باشم؟ ممنون.

اریاناز سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 22:16

بازم دکی رمزی صحبت کردید اون پست های تیکه ی سرهنگ و امان از اسم دارو ها که داغ خوندنشون به دلم موند کافی نبود
جملات انگلیسی تخصصی بدون توضیح کوچولو _ مطالب رمزی خوب دکتر جان یه سره بفرمایید فوضولی موقوف این ورا هم پیدامون نشهههههولی ما بازم پیدامون میشههههه

علی پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 01:25

سلام
نیاز به یک عدد جراح مغز و اعصاب خیلی تاپ دارم. کسی رو میشناسی؟

اریاناز شنبه 9 مهر 1390 ساعت 19:36

ااااا... دکتر خان یادتون رفت واسه پست ازتون تعریف کردن جای نظر بذاریدا تبریک می گوییم ایشالاه موفقیت های بیشتری کسب کنید البته می دانیم از شیرینی خبری نیست ولی خوب خوشحالیم.
دیگه جون این دو تا وبلاگتون رومونو زمین نندازید و خواهشا" التماسا" بگید چه نقشه ی شیطانی ای داشتید که دکتر شدیدا" مخالفت کردن بابا دق کردم از کنجکاوی ؟؟می خواستید انصراف بدید از رشتتون ؟

اریاناز یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 17:30

با عرض خسته نباشید می گم دکتر خبریه اون وبلاگ که نتونستم نه نظر بذارم و نه نظر سایرین رو ببینم
در ضمن اجازه می دهید که این پستای بالا باز شه که نگاهشون کنیم یا می شود رمز را بدههید یا می شه بقیه ی پستاهای اینده رو خواهشا" بدون رمز بذارید یا میشه خواهشا" همین ها رو توی ان یکی وبلاگ هم بدون رمز بذارید لطفا"S005:]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.